-
Członek
klanu [ES] nie może należeć do innego klanu.
- Najwyższą
władzą w klanie jest "Wielka Rada" (zwana dalej WR), w skład
której wchodzą Admirałowie i Imperator.
- Imperator
jest tylko jeden, nie ma zwierzchnika i jest niezmienny, w każdej
drużynie może być tylko jeden Admirał w tym Wielki Admirał, który
jest niezmienny i zajmuje się sprawami technicznymi.
- Admirałem
może zostać każdy kto będzie się wyróżniał (nie tylko w grze) ale
w całości życia klanu i zostanie uznany przez innych członków (zostanie
wybrany)
- Były
Admirał zostaje Lordem bez prawa głosu w WR. Tytuł LORD jest tytułem
honorowym.
- Admirałowie
mają obowiązek prowadzenia treningów ze swoją drużyną, umawiania spotkań
klanowych oraz udzielania się aktywnie w życiu klanu.
- Admirałowie
mogą nagradzać i karać swoich zawodników, nadając wyższy tytuł lub
degradując.
- Członkowie
klanu mają obowiązek używania przed xywką skrótu [ES].
- Członkowie
drużyn mają obowiązek słuchać poleceń swojego Admirała.
- Członkowie
klanu mają obowiązek godnie go reprezentować i bronić jego dobrego
imienia oraz honoru.
- Członkowie
nie przestrzegający kultury i przynoszący hańbę swoim zachowaniem,
karani będą degradacją a w następstwie usunięciem z
klanu.
- Chętni
do wstąpienia w szeregi klanu powinni mieć chęć do grania, stały dostęp
do Internetu i czas na granie.
- Aby
wstąpić do klanu należy wypełnić formularz lub skontaktować się z
admirałem.
- O przyjęciach
do klanu decyduje Admirał, a w szczególnych przypadkach WR. Przed
przyjęciem do klanu kandydat powinien przejść test swoich umiejętności,
w terminie i na serwerze wyznaczonym mu przez przyjmującego go Admirała.
- Każdy
gracz który zostanie przyjęty, staje się pełnoprawnym członkiem klanu
[ES].
- Jeśli
zawodnik trzy razy z rzędu nie stawi się na wyznaczonym treningu,
zostaje zdegradowany.
- Każdy
ma prawo wystąpić z klanu, bez podania powodu.
- Po odejściu
od klanu możliwy jest powrót w jego szeregi, tylko i wyłącznie za
zgodą WR.
- WR
zastrzega sobie prawo do zmiany zasad.
|